不私藏 – ASOS香港區免費退貨(Free Return)教學

網購很方便,退貨手續卻是件麻煩的事。
有時我也會幫襯ASOS買衣服,但買得多,sizecutting不一定合意。
以前沒有免費退貨,只能摸摸鼻子算數。
201695日起,ASOS提供了一個大喜訊:
香港區免費退貨服務。

只要你收到貨件的28天之內想退貨,保留原有包裝,即可以使用該服務。
服務只限退款,若果想換顏色或尺碼,必須重新下單。
減價貨品亦可退款。

星期一收到了我的ASOS Order,四件貨只有兩件合意,兩件退回,促使我試用這個新服務。
[Get Started]

把資料逐一填好:Order NumberItem Codeprice都可以在下單確認郵件中找到。
Description,我都是填Item Description
如果有多於一件貨物,可按[add item]









填好就按[Next],選就近又提供收件的7-11


再按[Next],把Label下載打印出來,

其實不用即時打印,Label會發送到你的email,等到有printer時再印亦可。

Email中亦會有關於是次退貨的資料,例如專屬的tracking number讓你追蹤貨件。
把要退回的貨品包好,打印Label,把Return Form填好。

要注意:
一件包裹只能退同一Order內的貨物,
一張Label亦只用於一件包裹。
Return Form在這裡:

Return Form跟貨品放在膠袋內,Label要貼在包裹外。
把包裹帶到你所選的7-11,交給店員,留下你的聯絡電話號碼。
嘟過Label上的barcode,店員會給你收據,記得收好,直至收到refund為止。


我在星期四 (9月8日)收工後才放下包裹,星期五早上已經收到電郵通知已經收到我的包裹。
雖然整個refund還未完成,但初步看來真是一個相當方便的服務。

以後可以買多啲啦。
--------------------
上星期六(9月17日)收到電郵通知ASOS他們已經收到我的包裹,5至10日之內會發還退款。


今天是9月20日,我收到信用卡退款(港元444.84)。衣服原價港元467.66,蝕了22.82。

留言

  1. Hi, 想問下你張label print左咩size架?

    回覆刪除
  2. 如果原先揀了在7-11 A舖退貨,那可以在其他7-11退嗎? thx

    回覆刪除
  3. 請問妳由落order到收貨幾耐呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 9月8日收工後放下包裹,9月17日收到電郵通知ASOS已經收到我的包裹,9月20日收到信用卡退款。

      刪除
  4. 回覆
    1. 最好保留原包裝,但我有其中一個膠袋爛咗,都ok。
      最緊要唔好剪牌。

      刪除
  5. 請問7-11的收據就是你上圖那張嗎? 幫我退的店員好像不懂, 只給了我上圖那張,看上去又不太像正式收據, 我現在有點擔心.

    回覆刪除
  6. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  7. 請問第二日話已經收到你個包裹既email,係由邊個機構收到包裹同發出email?謝謝。

    回覆刪除
  8. 請問我前兩日去7-11放低我個包裹
    佢有個膠袋(退貨公司)叫我入落去,咁label 應該痴佢個膠袋出面,定我個包裹出面?

    回覆刪除
  9. Return Form跟貨品放在膠袋內,Label(有barcode嗰張)要貼在最外層packing。

    回覆刪除
  10. 請問我洗唔洗用返asos個袋pack 返寄定7-11會比個袋我pack?

    回覆刪除
  11. 我想問你去7-11放低包裹之後,第二日會唔會收到電郵通知?
    定要等英國個邊收到先有電郵通知?
    謝謝

    回覆刪除
  12. 我21號晚上放低喺七仔,但到宜家都未有任何further email 通知我話收到貨,有啲擔心,各位有冇試過??

    回覆刪除
  13. 我係澳門住, 過幾日會黎香港, 問緊比唔比用呢個服務......如果澳門經郵局運返英國要360蚊.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 請問你最後有無退到呀? 澳門人上.

      刪除
  14. 如果漏了沒有跟Return Form一起退呢?

    回覆刪除
  15. Hello, 想問下將d貨入返落去個透明膠袋之後,你係咪放返入去asos個黑白袋度?定係自備另一個袋入落去? thanks!

    回覆刪除
  16. 點解你張refund單 減左5% discounts既?

    回覆刪除
  17. 如我用返ASOS個包裝盒退貨,需唔需要撕走原先寄去我屋企地址個D LABLE?

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

旅遊回憶錄 – 東京一個人。Hermes尋包記

浸會醫院剖腹記